6/25/2012

En Vidunderlig Menu fra Stena Saga.


Vi var på et mini Cruise fra Frederikshavn  til Oslo denne her weekend og jeg ville dele med jer vores vidunderlige 3 retters måltid vi fik :0)

I forret fik vi Røget laks, med cremet ærtepuré på bunden , ovenpå laksen var der en slags sød honning cremefraiche dressing, salat på toppen med små terninger af rugbrød.

Hovedretten var :  Rensdyr Mørbrad, med rødbeder, kålrabi og vidunderlig sauce.
Kødet var det bedste jeg nogensinde har smagt - wow det var ubeskrivelig godt!  Det er mit favorit kød i dag.



I dessert fik vi  Créme brulée  med hindbær puré  ved siden af.
Helt klart den bedste version af denne her dessert, som mig og min mand har fået i vores liv - og det siger meget!  Ville ønske at jeg kunne haft spurgt kokken om opskriften... men tror nu ikke at han ville haft givet mig den hihi :0)


Det er helt sikkert, at jeg kommer til at lave denne forret - en skam at jeg ikke har opskriften fra kokken dog om hans créme brulée.. MEN jeg vil prøve mig frem indtil det bliver som kokkens på Stena Saga :)

No comments:

Post a Comment