9/29/2011

Entre Côte m/fyldte svampe,græsk dressing og bagt kartoffel.


Fyldte svampe :
Udhul svampene, og snit det meget småt
svampe 
Rød peberfrugt
lidt franskbrød
lidt frisk basilikum
nogle blade af frisk sitron melis
salt og peber
lille smule hvidløg
rødløg
chili olie.

Alt skæres meget småt og puttes i den udhulede svamp. Jeg har osse tit puttet alt fyldet i en lille gryde og varmet det op med olie, før det puttes inde i svampen igen, men det behøves faktist ikke.
Til sidst kommer der lidt ost på, drysses med lidt olie og ind i ovnen i ca.8- 10 min.

Bare at prøve sig frem til fyldet i svampene - det en kan bedst lide, putter man i:0)  Jeg har osse prøvet at putte snegle (escargots) i de svampe og det smagte faktist super godt!




Græsk dressing:

1.5 dl. ATEÁ  græsk yoghurt
1/4 agurk ( tag `skindet`af den)
1/4 rød peberfrugt
1 spsk.akacie honning
1-2 tsk. peperoncino olie. (chili)
1.fed hvidløg
1 tsk. havsalt

det hele kommes i en blender og røres godt sammen - smages bare til perfektion. . - Den dressing er perfekt til alt synes jeg og så feder den heller ikke ;0)







Entre Côte er en af de
bedste steaks jeg får og mmm hvor var det et perfekt måltid :0)




                              

                               Bon Appetit !

No comments:

Post a Comment